Четвер, 24.06.2021, 23:26




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 654
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Для батьків

По закінченню уроків для учнів 1-4 класів працює ГПД.

Вихователь ГПД 1 класів Кудінова Наталя Станіславівна.

Вихователь ГПД 2-4 класів Калашник Олена Олександрівна.

Наш великий педагог Сухомлинський  говорив, що в серці кожної дитини звучить своя струна. І звучить вона на свій лад. Завдання вихователя полягає в тому, щоб почути звук цієї струни і налаштувати  на неї своє серце.

ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ, ЩО ВІДВІДУЮТЬ ГПД

1 Сприяйте дитячій автономності (самостійності).Чим  більше ви вимагаєте самостійності у всіх сферах повсякденного життя, тим більше зможе ваша дитина

працювати з почуттям відповідальності в шкільній сфері.

 

2. Самостійність є найважливішим  елементом ефективного і тривалого  процесу навчання, особливо в умовах ГПД.

 

3. Хваліть свою дитину за самостійні дії, за самостійне визначення помилок.

 

4.Визнавайте здобутки дитини. Надавайте перевагу похвалі (заохоченню), а не докорам.

 

5.Не ставте перед  своєю дитиною  надмірні вимоги. Не робіть їх суворішими, ніж вимоги вчителів.

 

6.Будьте, як вихователь, зразком у поведінці. Дитина, яка бачить своїх батьків, які читають, швидше сама візьме книгу,

ніж дитина, батьки якої більше сидять перед телевізором.

 

Учні, що відвідують групу продовженого дня, мають різний рівень підготовки й розвитку, характер і нахили, а іноді й різну вікову категорію. Завдання вихователя – створити на демократичних засадах дружний і працездатний колектив, який жив би за принципом «один за всіх, усі за одного». Цього можна досягти лише наполегливою працею, енергією, педагогічною майстерністю. У своїй роботі вихователь спирається на актив групи, учнівське самоврядування, батьків своїх вихованців. Водночас виступає і в ролі вчителя, що дає учням  знання, і в ролі вихователя, і в ролі друга, і в ролі керівника їхнього багатогранного духовного життя. Адже він не тільки здійснює контроль за навчально-виховним процесом під час перебування дитини в групі, а й забезпечує успішне навчання своїх вихованців, прищеплює їм навички самостійної роботи, разом з учителями організовує допомогу учням, які не встигають у навчанні.
Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпе­чує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, мораль­ний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості все­бічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запи­тів та інтересів дітей.

Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.

Режим дня в групі відповідає психолого-педагогічним, гігієнічним і віковим особливостям учнів і сприя­є перетворенню в єдиний гармонійний процес, навчально-виховну роботу, відпочинок і трудову діяльність школярів.

При плануванні режиму роботи групи продовженого дня вихователь  врахувує такі вимоги:

- відповідність режиму віковим особливостям школярів;

- педагогічне забезпечення чергування режимних момен­тів;

- раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні і позашкільні заходи, в тому числі максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;

- чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність ви­мог до дітей і контроль за їх діяльністю.

Режим дня є законом життя і діяльності всього педагогічно­го та учнівського колективів школи. Психолого-педагогічне значення режиму полягає в тому, що він забезпечує чітку орга­нізацію життя і діяльності педагогів і учнів, виробляє в них (від­повідний стереотип, сприяє піднесенню якості всієї навчально-виховної роботи).

Copyright MyCorp © 2021
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей