Понеділок, 21.06.2021, 09:43




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 654
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Ігри для 1 класу

Рухливі ігри для учнів 1 класу в ГПД

Кіт і мишеня

Значення гри: розвиток спритності, навичок орієнтування у просторі

Інтенсивність: низька.

Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображує кота, а другий - мишеня. "Мишеня" втікає від "кота", а той його доганяє. Гравці, що стоять у колі, вільно пропускають "мишеня" під з'єднаними руками і заважають пробігати "котові". Коли "кіт" спіймає "мишеня" або не може його спіймати тривалий час, призначають іншу пару.

Правила: Для того щоб "кіт" швидше спіймав "мишеня", у колі можна зробити кілька воріт, через які "кіт" може вільно вбігати і вибігати з кола. "Кіт" не має права переступати чи перестрибувати через руки гравців. Гравці, що стоять у колі, не повинні роз'єднувати руки.

 

Вовк і коза

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, кмітливості, швидкості та рішучості.

Інтенсивність: середня.

Учні обирають "вовка" і "козу", решта - "пастухи". Узявшись за руки, "пастухи" рухаються колом. "Вовк" має спіймати козу, яка "пасеться" в "полі" (середина кола). Потрапити туди він може лише через "ворота". їх утворюють двоє гравців, які зумисне заманюють "вовка", піднімаючи руки. Та тільки-но він хоче вскочити у "ворота" - руки опускаються. Якщо "вовк" упіймає "козу", вона стає "вовком" - хтось із гравців, які пропустили "вовка" - "козою", а "вовк" - "пастухом". Умови гри та критерії визначення переможця можна змінювати.

 

Невід

Значення гри: сприяє розвиткові спритності, швидкості, уважності.

Інтенсивність: висока.

Розмічається майданчик для гри, завбільшки приблизно як баскетбольний. Гравці вільно пересуваються у межах майданчика. Двоє з них за сигналом учителя беруться за руки і ловлять інших. Наздогнавши когось, вони повинні з'єднати руки так, щоб упійманий потрапив у коло. Потім вони вже троє ловлять усіх інших. Таким чином кожний спійманий стає частиною неводу. Гра продовжується до тих пір, поки неводом не будуть спіймані всі "рибки", тобто всі інші гравці.

Варіанти гри. Гравець, що його спіймали, йде у певне місце. Як тільки-но спіймають другого гравця, спіймана пара стає новою парою ведучих і так само починає ловити "рибок".

 

Правила: "Рибки" не мають права вибігати за межі майданчика, вириватися, зумисне потрапляти у невід.

Вовк в рові

Значення гри: сприяє розвиткові спритності.

Інтенсивність: висока.

Посередині майданчика проводять дві лінії на відстані 70-100 см одна від одної. Це коридор - "рів". Лінії можуть бути не паралельними й сходитися з однієї сторони до 70 см, з другої - доходити до 100-120 см, щоб в ході гри діти самі вибирали місце, де їм легше перестрибнути "рів", не вступивши в неї ногою. Двоє ведучих ("вовки") стають у "рові", решта ("кози") стають шеренгою на одній стороні майданчика за лінією "хатки" (10-15 кроків від "коридору"). На другій стороні майданчика лінією позначається "пасовище". За сигналом "кози" біжать з "хатки" на "пасовище" і по дорозі перестрибують через "рів". "Вовки", не виходячи з канави, намагаються зловити якомога більше "кіз", за що "вовкам" нараховуються очки. Після 3-4 перебіжок вибирають нових "вовків", і гра повторюється. Ті діти, що їх не зловили, вважаються переможцями. До них приєднуються "вовки", які набрали найбільшу кількість очок.

Правила: "Кози" повинні перебігати з "дому" на "пасовище" лише за сигналом учителя. "Вовки", ловлячи "кіз", не мають права виходити з рову.

«Вовк у рові»

На майданчику накреслити дві паралельні лінії на відстані 1-2 м. одна від одної. Це «рів», де живе «вовк» (для «вовка» виготовити маску).

Інші учні – «кози», вони стоять на одному боці майданчика, за 10-12 кроків від «рову».

На умовний сигнал вчителя «кози», перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибують через «рів». «Вовк» намагається їх спіймати, доторкнувшись до них рукою. Спіймані «кози» відходять вбік. Коли всі «кози»  перестрибнуть через «рів», вони повертаються на попереднє місце і знову перестрибують через «рів». Після того як спіймано 3-5 «кіз», гра закінчується.

         Вказівки до гри. «Вовк» не має права виходити за межі «рову». «Коза», яка не перестрибнула, а перебігла через «рів», вважається спійманою. Якщо учнів багато, призначають два «вовки».

 

«Дзвінок на урок»

Учнів ділять на два класи. Для класів кресліть прямокутник (можна використовувати малі обручі), яких на 1-3 менше, ніж гравців. Учні ходять, стрибають, танцюють по колу і говорять: «Перерва, перерва!»

 

         Після сигналу дзвінка (годинник – будильник, свисток) або слів «Швидше, учні, в клас!» учні займають «класи». У кожному прямокутнику (обручі) може стояти один учень.

 

«Квач»

 

Гравці розміщуються на майданчику (в залі). Один із них ведучій – «квач». За сигналом «квач» намагається догнати когось із гравців і доторкнутися до нього рукою. Цей гравець зупиняється і голосно говорить: «Я квач» і теж намагається доторкнутись до когось із гравців. У цій грі виграє той, хто жодного разу не був «квачем».

 

Розпочати гру «квачем» може вчитель.

 

«М’яч середньому»

Учні шикуються у 2-3 кола з однаковою кількістю учасників гри. У центр кожного кола з великим м’ячем у руках стає капітан. За командою вчителя «раз, два, три – почали!» він по черзі кидає м’яч кожному гравцеві і ловить від нього. Спіймавши м’яч від останнього гравця, капітан піднімає його обома руками. Виграє команда, яка раніше закінчила передачу і ловлення м’яча по колу.

  Варіанти гри:

а) капітан може робити передачу ногою, а середній гравець – рукою;

б) середній гравець накидає м’яч (волейбол) хлопчикам на голову, вони виконують передачу головою, дівчатка – руками;

в) усі гравці виконують передачу м’яча ногою.

Copyright MyCorp © 2021
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей