П`ятниця, 25.06.2021, 00:48




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 654
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 План развития школы

Концепція розвитку школи


Ідея та мета діяльності школи.



Головною концептуальною ідеєю нашої школи є „ШКОЛА ДЛЯ УЧНЯ”. Це її місія. Звідси головною метою школи є створення умов для самореалізації та самоактуалізації учня і вчителя відповідно до їх здібностей, інтересів та соціального замовлення суспільства, батьків мікрорайону школи для кращої соціальної адаптації учнів за межами школи. Наша школа є і має бути громадською, усуспільненою, з різними формами навчання (індивідуальною, екстернатною, очною та дистанційною). Вчитель нашої школи повинен не тільки вчити поповнювати знання учнів, а головним чином навчати вчитися кожну дитину, але це дуже складно, якщо немає уяви про стан здоров’я батьків, про розвиток особистості дитини, її можливості.


Тому основними напрямками роботи колективу залишаються:

1.збереження здоров’я, зниження стомленості; 
2.спадкоємність, єдність дій педагогів, учнів, батьків; школи, дошкільних та позашкільних закладів; 
3.розвиток особистості дитини і вчителя на основі діагностики та моніторингових досліджень, створення програм 4.траєкторії їх індивідуального розвитку; 
5.здобуття високої якості знань шляхом індивідуалізації навчання й забезпечення диференційованого підходу до учнів 6.шляхом як внутрішньої, так і зовнішньої (профільної) диференціації. 


Головним завданням школи є:

- розвиток духовності та збереження морального і фізичного здоров’я; 
- особистісна орієнтація освіти; 
- розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості; 
- наступність і безперервність освіти; 
- впровадження науковоємкісних та інформаційних технологій, конкурентоспроможніх на ринку праці; 
- етичне та естетичне виховання; 
- економічна, екологічна, правова освіта; 
- створення умов, що допомагають ранній професійній орієнтації та професійному самовизначенню учнів, їхній підготовці до вступу до вищих навчальних закладів; 
- становлення особистості учня, його орієнтації на подальшій розвиток, самовиховання; 
- диференціація навчання; 
- створення умов для профільного навчання, екстернатного та дистанційного навчання; 
- забезпечення варіативності здобуття якісної базової та повної загальної середньої освіти; 
- виховання інтелектуальної еліти; 
- залучення дітей до самоврядування, накопичення у них досвіду орієнтації в суспільних процесах; 
- встановлення тісного контакту школи та сім’ї, впровадження роботи з батьківського всеобучу; 
- розвиток власного творчого потенціалу вчителів; 
- продовження диференціації управління та оптимізації управлінських структур школи, поєднання державного і громадського контролю, запровадження та використання інноваційних освітніх та управлінських технологій, новинок психолого – педагогічної науки.

Copyright MyCorp © 2021
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей