П`ятниця, 25.06.2021, 00:56




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 654
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Профілактика булінгу

    

Уповноважена особа закладу щодо здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб  

Венцель Олена Василіївна

Примірний перелік організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб,

до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства

Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:

- до територіального органу поліції або за телефоном 102;

- до центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

- до управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрації;

- до громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства;

- до психолога, соціального педагога, класного керівника тощо;

- до близької людини;

- на телефони "Гарячих ліній"

Безкоштовні телефонні "Гарячі лінії"

Національна дитяча "гаряча лінія" Центру "Ла Страда-україна":

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінкі на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна "гаряча лінія" з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно в телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши за номером 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- правові консультації;

- зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв'язку.

ПЛАН

заходів щодо організації  інформаційно – профілактичної роботи з дітьми на  2020 - 2021 рік

по запобіганню торгівлі, експлуатації , насильства, булінгу та жорстокого поводження

№ з\п

Заходи

Термін виконання

Відповідальний

  1.  

 Провести класні,  загальношкільні  батьківські збори з аналізування актів законодавства з питань запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження, булінгу серед  дітей.

вересень

   жовтень

Венцель О.В

Новик Л.Л.

Тимофієва І.В.

  1.  

Проаналізувати  та розглянути на педраді питання про стан роботи школи щодо формування здорового способу  життя, профілактики жорстокого поводження,булінгу, безпеки життєдіяльності, правового захисту учнів і вихованців.

вересень

 

Венцель О.В

Новик Л.Л.

 

  1.  

Проводити діагностичну та просвітницьку роботу з колективами учнів, вихованців, педагогів та батьків, враховувати результати при плануванні та прийнятті управлінських рішень.

постійно

Новик Л.Л.

Тимофієва І.В.

  1.  

 Провести уроки  діалоги в 9-11 кл. з обговорення ЗУ „Про попередження насильства в сім”ї”

жовтень

 

кл. керівники

1-11х класів

 

  1.  

Провести семінари, тренінги, конференції, засідання з питань запобігання торгівлі, експлуатації, насильству,  булінгу та жорстокого поводження з дітьми.

згідно плану виховної роботи школи

Венцель О.В.

кл керівники 1-11 класів

  1.  

 Провести батьківський всеобуч з опікунами, родинами соціального ризику з питань торгівлі, експлуатації, булінгу та  попередження  насильства в сім’ях

вересень

січень

 

Новик Л.Л.

кл. керівники 1-11 кл.

  1.  

Вчасно вирішувати  питання призначення опіки, позбавлення батьківських прав, призначення дітей у державні заклади

постійно

Новик Л.Л.

Венцель О.В.

  1.  

 Проводити рейди батьківського патрулю у родини СЖО

постійно

кл. керівники, Новик Л.Л.

  1.  

Вчасно повідомляти поліцію, ССД про застосування торгівлі, експлуатації, булінгу та  насильства чи реальної загрози його здійснення по відношенню до неповнолітнього.

постійно

Новик Л.Л.

Венцель О.В.

  1.  

 Організовувати та проводити соціологічні, психолого-педагогічні дослідження щодо торгівлі, експлуатації , булінгу та  насильства  з дітьми.

постійно

Тимофієва І.В.

  1.  

 Надавати методичну та практичну допомогу, проводити консультації з питань попередження торгівлі, експлуатації , булінгу та  насильства з дітьми.

постійно

Новик Л.Л.

Тимофієва І.В.

  1.  

 Проводити просвітницьку та роз”яснювальну  роботу серед членів родин, де виникає реальна загроза здійснення насильства в родині.

постійно

кл.  керівники

1-11х класів

  1.  

 Надавати неповнолітнім дітям-сиротам,  які залишилися без батьківської опіки та які, виховуються в родинах опікунів , допомогу  у встановленні  порушених прав та захисту  законних  інтересів.

постійно

Новик Л.Л.

Венцель О.В.

  1.  

 Представляти  в суді  інтереси неповнолітніх  членів родини.

постійно

Новик Л.Л.

 

  1.  

 Направляти ( згідно укладенню медкомісії) в центри медико- соціальної реабілітації жертв насильства в родині ( з їх згоди чи за їх проханням)

по мірі необхідності

Венцель О.В.

 

Угода

щодо попередження булінгу

2020-2021 навчальний рік

 

Загальні положення

  1. Положення Угоди відповідають загальновизнаним принципам та нормам міжнародного права, Загальній декларації прав людини,Закону України «Про освіту», Європейській Конвенції про захист прав людини і основних свобод, Міжнародному пакту про економічні, соціальні і культурні права, Міжнародну пакту про громадянські і політичні права, Віденській декларації і Програмі дій, прийнятими Всесвітньою конференцією з прав людини в червні 1993 року, Конвенції ООН про права дитини, іншим міжнародним договорам, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, Конституції України, Закону України “Про безоплатну правову допомогу”, Указу Президента України від 14.11.2017 року № 361/2017 «Про оголошення в Україні 2018 року – Роком реалізації загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!» іншими нормативно-правовими актами, спрямованими на реалізацію та захист конституційних прав і свобод людини і громадянина,
  2. Угода спрямована на встановлення норм поведінки учнів, їх батьків (законних представників) та вчителів загальноосвітніх закладів, які виключають:
  • Приниження людської гідності;
  • Позбавлення його загальнолюдських прав;
  • Застосування психологічного та фізичного насилля.
  1. Дія Угоди розповсюджується на час учбових занять, перерв, позаурочних та позашкільних заходів, які проводяться шкільним закладом, а також поза його межами.

Мета Угоди

Створення в загальноосвітньому закладі психологічного мікроклімату, заснованого на повазі до особистої гідності людини, який сприяє психологічному комфорту, що унеможливлює прояви булінгу.

      Предмет угоди

  1. Дана Угода визнає булінг – як агресивну, негативну поведінку, що відхиляється від соціальної норми та здійснюється умисно.
  2. Прояви булінгу:
  • Фізична, словесна, психологічна образа та приниження, висміювання, які повторюються, в тому числі: побої, стусани, образливі клички, обзивання, недоброзичливі інтонації, двозначності з приводу зовнішності, успішності статевої орієнтації, національності, віросповідання, здоров’я, особливостей голосу і мови, підбурювання на асоціальні вчинки; анонімні телефонні дзвінки, поширення чуток, пліток; організація змов, байкотів; використання лихослів’я, Кібербулінгу (образа в соціальних мережах (відео, фото), образливі SMS; виключення із соціальних груп; образливі записки, написи, малюнки, підписи під малюнками в підручниках, книгах; двозначні малюнки, графіті; вимагання; заволодіння особистими речами, документами або їх пошкодження, використання особистого майна без дозволу господаря; ізоляція людини (в закритому, темному приміщенні); толерантної поведінки в гендерних стосунках; порушення інтимної зони людини (наближення до неї ближче ніж на 35 см) з дітьми старше 10 років та і

Права та обов’язки сторін

Всі учасники угоди та члени шкільної спільноти в межах своєї компетенції повинні сприяти попередженню булінгу.

  1. Відповідальність за створення сприятливої атмосфери і безпечних умов для учнів покладається на працівників загальноосвітнього закладу та їх батьків.

ШКОЛА:

  • приймає повідомленням учнів, батьків про БУЛІНГ у будь-яких його формах;
  • вимагає від учителів та інших працівників закладу освіти уважного ставлення до таких повідомлень; суворої фіксації подібних неприємних пригод та, за необхідності, залучення до них уваги психолога;
  • вчителі мають протистояти спробам вчинення залякування дітей в своїх класах і натомість сприяти розвитку емпатії – здатності бачити світ з позиції іншої людини;
  • роз’яснює учням, батькам і персоналу заходи, необхідні для запобігання і ліквідації БУЛІНГУ;
  • залучає всіх працівників шкільного закладу до реалізації положень даної Угоди;
  • доводить до відома учнів та їх батьків положення даної Угоди;
  • розробляє стратегії (програми) запобігання БУЛІНГУ і реалізовує їх.

БАТЬКИ:

  • беруть участь в реалізації положень даної Угоди, здійснюють корекцію поведінки членів сім’ї, які допускають прояви БУЛІНГУ;
  • інформують класного керівника, соціального педагога, практичного  психолога, адміністрацію школи про прояви булінгу учасниками освітніх відносин, в тому числі у відносинах між дітьми, а також між дітьми та дорослими.

Обов’язок щодо ознайомлення учнів та їх батьків (законних представників) із Статутом школи, Єдиними педагогічними вимогами, даною Угодою покладається на класного керівника.

ВСІ УЧАСНИКИ ОСВІТНІХ ВІДНОСИН БЕРУТЬ НА СЕБЕ ОБОВ’ЯЗОК:

  • своєчасно повідомляти один одного про всі відомі випадки порушення прав і свобод громадян на території школи;
  • здійснювати взаємний обмін інформацією, аналітичним і довідковими матеріалами на тему шкільного булінгу та з питань прав і свобод громадян, форм і методів їх захисту;
  • проводити спільні заходи, організовувати науково-практичні конференції і семінари з метою удосконалення механізмів правозахисної діяльності та методів протидії булінгу на місцевому, регіональному і національному рівнях;
  • які навчать дітей толерантності, створених дітьми і підлітками за участю професійних художників-аніматорів;
  • обмінюватися інформацією і координувати свої позиції під час проведення конференцій, семінарів, круглих столів, інших заходів;
  • залучати фахівців системи БПД, поліції, юстиції, психологів до проведення заходів, відкритих уроків, лекцій, семінарів, круглих столів тощо.

Інші умови

Особа, яка постраждала від БУЛІНГУ може звернутися до:

  • служби у справах дітей;
  • правоохоронних органів;
  • центрів соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді;
  • неурядових організацій;
  • за телефонами довіри та «гарячих ліній»;
  • лікарні.

Прикінцеві положення

Угода набирає чинності з моменту підписання та діє протягом усього навчального року.

На початку кожного навчального року класний керівник організовує тематичну класну годину та батьківські збори, підсумком яких є підписання даної Угоди щодо попередження булінгу.

Учень_________ Вчитель__________Батьки__________

ПОРЯДОК

реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти  та застосування заходів виховного впливу 

(https://drive.google.com/file/d/1Nox-JPsqToFC8Qkr8wVCGQoNS1JoELsQ/view?usp=sharing )

Алгоритм дій  працівників Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12

 у разі виявлення ознак чи фактів булінгу(цькування) учнів

(https://drive.google.com/file/d/1Us0tR5oVQlulWA3sKESSdARRqV3in1eR/view?usp=sharing )

 

 

Copyright MyCorp © 2021
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей