Четвер, 24.06.2021, 23:42




Дружківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 654
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 "Вахта памяти"

Светлая память…

«Вставай страна огромная…»,- эти строки из легендарной песни и плакат «Родина-мать зовёт» воодушевляли миллионы советских людей на вступление в ряды защитников Отечества, вселяли веру в победу над врагом.
Долгим и мучительным был путь к великой Победе. Стар и мал вставали на защиту Родины. Пожалуй, нет ни одной семьи, в которую бы не принесли повестку о мобилизации или известие о смерит родных людей.



И мой прадедушка Власенко Василий Иванович, дедушка моего папы, принимал участие в боях за Родину. Призвался в армию он в Днепропетровской области. Когда началась война деду было неполных 19 лет . Воевал он на Юго-Западном фронте.


Редко рассказывал дедушка о том кошмаре, который ему пришлось пережить. Но папе запомнился его рассказ о форсировании Днепра. Была уже осень, уже были заморозки. Переправлялись ночью, под бомбёжкой. Многие погибли. У тех, кто выходил на берег, одежда покрывалась ледяной коркой, но думать об этом было некогда, надо было продвигаться вперёд.


В 1943 году на Курской дуге, в сражении под Прохоровкой дедушка лишился левой руки и получил тяжёлое ранение правой руки. Его отправили в госпиталь за Урал, где в результате нескольких операций удалось спасти правую руку.

Тяготы войны сказались на здоровье дедушки и на 71-ом году он ушёл из жизни.

Каждый год 9-го мая, уже в течении 16-ти лет дети, моя бабушка и её сестра, внуки, мои папа и дядя ездят на могилу прадедушки и прабабушки, у которой 9-го мая день рождение, отдать дань памяти и скорби.

Владислав Карпов 8Б класс ОШ № 12 г. Дружковки



             Виступ

Тема: Формування національної свідомості у сучасній школі

через використання ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій)

(в рамках історико - патріотичної акції «Вахта Пам‘яті»)

 

   У світовому соціумі  широко спостерігається перехід від індустріального часу до часу інформаційного, що супроводжується стрімким розвитком інформаційних технологій. Вони  мають своє місце майже у всіх  сферах діяльності людини і стають звичайним явищем сьогодення. Технологічна, а разом з  нею і інформаційна революції роблять значні зміни і в системі освіти.

   Широке використання інформаційно-комунікативних технологій привело до виникнення світового інформаційного простору, на входження до якого орієнтована не тільки система освіти України, а й зокрема наша школа, в якій  це є провідним напрямком роботи. У загальноосвітній  школі  № 12 багато уваги  приділяється впровадженню  інформаційно - комунікативних технологій  у навчально – виховну  діяльність . Це значно розширює можливості  педагогічного процесу та принципово поліпшую якісний бік як навчання  так і виховання.

    Що до національного виховання у сучасній школі , то ця тема якнайкраще представлена у науковій праці  Сергія Миколайовича Смирнова «Педагогічні умови використання символіки у вихованні патріотизму  в учнів кадетського корпусу». Одним з  питань, які розглядаються, є засоби патріотичного виховання, найефективнішим з яких є використання символіки. Серед п‘яти груп (словесні, дійові, музичні, предметні,зображувальні) зупинимося на двох останніх групах:

·    предметні (прапор, герб, форма, нагрудний знак)

·   зображувальні (малюнки)

   Використовуючи IКТ за даними напрямками  можна значно підвищити рівень національної свідомості, що і демонструє практика нашої школи  у ході реалізації  проектів (конкурси  для  майстрів  графічного дизайну «Логотип «Вахти Пам‘яті», «Нагрудний знак твого загону», постер «Акція», «Операція»)

    Виходячи з основної  ідеї  роботи  «Вахти  Пам‘яті», яка  полягає у мотивації громадської активності молодого покоління та враховуючи позитивний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій активістами відділу на черговому засіданні  було запропоновано у поточному (2010-2011) навчальному році підвищити рівень конкурсних проектів графічного дизайну  та вивести їх на міський рівень. Пропонуємо провести конкурс графічно оформлених тематичних буклетів (напр.:«Дорогами вічної слави» - буклет історико - краєзнавчого напрямку по місцям бойової слави або «Історія одного міста» -  туристичний буклет, пов'язаний з видатними місцями Дружківки).

    Дані проекти стануть  запорукою небайдужості як сьогоднішнього, так і прийдешніх поколінь громадян. Бо найкращою мотивацією до суспільної праці є почуття гордості за свою державу, співпереживання за минуле, співпричетність до творення її сьогодення та майбуття.

 

Підготувала:

голова ДШО «Райдуга»

учениця 10А класу

ЗШ № 12  м. Дружківки

Ішимова Ірина

 

Керівник:

педагог-організатор

Погрібняк Т
Copyright MyCorp © 2021
Календар свят. Мова, граматика, спілкування

Національна дитяча гаряча лінія

Поиск
Архив записей